30/7 2013 Kyckling till lunch och simning till middag...

Idag tänkte jag köra en variation till min vanliga träning - vi skall åka till simhallen och simma några hundra (eller tusen?) meter. Det finns ju ett helt nytt bad här i Halmstad där jag för tillfället bor och svärisarna har noll emot att vara voffsingvakt. Men gud vad svårt det är att lämna honom, även om man vet att han är i dem bästaste händer, bara för en timme eller två. Det är svårt att lämna honom en kvart (ungefär så lång tid det tar att cykla t/r till affären haha.
 
Ja, men simning alltså. Det skall bli ballt. Jag har ju baddräkt och allt från Adidas (välanvänd - nejvisst) så det kommer ju väl till användning nu ju.
 
Lunchen idag då, ja den bestod av stekt kycklingfilé (borde väl äta kokt egentligen men jag fixar inte att äta kokt kyckling när jag har sett den i kastrullens vatten - ser såååå äckligt ut)!! Till åt jag kokt sparris och broccolibuketter (jag gillar inte broccoli egentligen men de gled ner) samt laktosfri kvarg med persillade på (nån mumsig krydda då alltså). Så nu stinker jag vitlök här i alla mina paranteser.
 
Ja nä, jag får väl sätta stopp här - inser att jag skriver precis allt som jag tänker och hur jag tänker det. Rörig boll.
 
Dags för te!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0