8/7 2013 Nya underkläder för löpning...

Finns det något värre än underkläder som inte sitter som dem ska när man skall träna - skaver eller åker in någonstans där dem absolut inte hör hemma. Jag beställde nya trosor från Casall från Sportamore och jag säger bara WOW. Helt fantastiska - jag kände inte ens att jag hade dem på mig och inte skavde eller åkte dem in någonstans. Dem var inte heller för varma - så söker du sköna underkläder att träna i hittar du de jag beställde genom att klicka på länken nedan:
 
 
Casall Sport hipsters
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Ekstén

-jag håller med om att det måste vara det värsta som finns när man tränar. Man kanske borde testa ett par! :)

Svar: Ja, jag är så otroligt nöjd med dem - skall nog köpa fler. Jag har tre träningstoppar från Casall som jag också bara älskar så himla mycket. Dem sitter perfekt =)
Linnéa Andersson

2013-07-11 @ 19:10:30
URL: http://ehmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0