24/6 2013 Midsommarfirandet...

Vi är mitt i en flytt just nu och midsommarfirandet fick liksom stå åt sidan. Jag började morgonen med en löptur - det var alldeles för hett ute egentligen men det var liksom det jag hade bestämt att jag skulle göra. Därefter följde frukost och därefter följde dusch av liten valp. Han var så himla duktig och jag tror minsann att han tyckte att det var riktigt skönt med det svala vattnet. Vi har köpt ett hundschampo med lavendelolja i som skall vara snäll mot hans känsliga hud. (Intressant att veta - jag vet!!)
 
Därefter sminkade jag mig lätt och vi begav oss iväg för att handla midsommarmat och jordgubbar - sent ute, jag vet - men så är det när man flyttar. Vi fick tag på det mesta såsom sill, gravad lax, jordgubbar, grädde och potatis. Hemma stekte jag köttbullar av älgfärs och såklart bakade jag mina midsommar/jul/påsktunnbröd som man steker i stekpannan. Dem blev oerhört lyckade. Ja, det var min midsommar det. Vi kikade på ett gammalt avsnitt av 90:s på svtPLAY samt någon film med Morgan Freeman och snyggingen Redford. Även om vi inte gjorde något speciellt så är det ändå en midsommar som vi kommer minnas - det lovar jag mig själv!
 
Efter löpturen - mycket attraktiv!
 
C-vitamindryck - mumma!
 
Banan - bästa kolhydratkällan!
 
En protein- och järnrik frukost!
 
Nyduschad valp!
 
En muchoattractive kvinna med tott på bollen och svett i nyllet!
 
Kontrasten i jämförelse med förra bilden - enkel makeup men ja menar, läppglans och eyeliner - det är inte illa det!
 
Resultatet av min försiktiga och extremt heta löptur - härligt. Jag känns lite lättare men jag springer inte snabbare. Tänkte att jag snart skulle prova min nynerladdade app RunZombie som jag fick rekommenderat av en gammal skolkamrat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0