2/6 2013 Kvällsmål...

Då var den här söndagen över. Helgen har gått alldeles för fort men vi har iaf fått en del gjort här hemma så det känns skönt. Jag rensade bla. rabatterna på framsidan idag, såg till att det kom ny jord och så planterade jag om de små blommor som kommit upp sedan jag sått dem som små frön. Dahliorna satte jag i krukor eftersom jag vill ha med mig dem när vi flyttar.

Hela gräsmattan är även nyklippt och krattad och jag kommer få mäkta med träningsvärk i morgon efter krattningen.

Så blev det en dusch och ett mindre kvällsmål bestående av:

-Kvarg - olika sorter ihopblandade
-Proteinpulver från FitnessGuru i smaken vit choklad/Jordgubb (?)
-Krossade linfrön
-Matgrädde

Det smakade betydligt bättre än det såg ut jag jag informera om! Nu, dags för sömn...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0