26/6 2013 När det är över...

Jisses Amalia vad jag längtar tills den här flytten är över. Det är sådan himla tur att mamma är här och hjälper mig med att packa och städa - jag vet inte vad jag hade tagit mig till annars. Det känns som att man skall drunkna i tallrika, väskor, jackor, täcken, glas, smink, hushållsmaskiner (seriöst - kan man ha fler hushållsmaskiner eller?!) Dem tar aldrig slut. Men nu är i alla fall köksön tömd och nästan hela resterande köksskåp.
 
Lille Lloyden har varit så sömnig idag. Det måste ju vara vädret som gör att han blir så trött. Han vaknar, får mat, leker lite och så slocknar han igen. Han har till och med börjat krypa in i sin lilla koja - så otroligt mysigt. Sedan jag lade in hans bed där så tycker han att det är sååååå mysigt att gosa in sig där. Han gräver ner nosen och bara myser - mys mys!!
 
Just nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag skall ta mig för - det är så mycket som skall packas så jag vet knappt vart jag skall börja någonstans - suck på den. Jaja, det blir väl att gå igenom lite papper och sådär. Alltså jag kan inte säga hur mycket jag längtar efter vårt nya hem - som vi "by the way" inte ens hittat än. Det skall bli så skönt att förhoppningsvis slippa flytta igen - I do not orka något mer.
 

Nä, det är väl dags att ta tag i detta nu - jupps så är det!
 
 
Ett av de absolut snyggaste linnena jag har från Avanna. Det användes flitigt i NY och används fortfarande flitigt - helt fantastisk kvalité med tanke på alla tvättar det har varit med om! Älskart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0