22/12 2014 Träningsplaner med en tekopp...

Sitter med en tekopp bredvid mig och väntar på att det ska bli ljust. Har varit ute med lillskrutten i regnet på en morgonpromenad. Jag orkade inte leta upp mina jakt/fritidsbyxor så det fick bli lång jacka istället. Blött blött blött! Påminner mig själv om att jag måste köpa impregnering till min jacka och lillskruttens regntäcke. Han blir ju så smutsig så täcket åker ju in i tvättmaskinen lite halvofta då jag vill att min lilla skrutt skall vara hel och ren. Självklart får han grisa ner sig allt bad han vill under promenader men när vi går hemifrån vill jag i alla fall att han skall vara hel och ren! :-) 

Så var det träningen. För två veckor sedan var jag ute på löparpass två gånger under helgen och fick ihop 22km sammanlagt. Att springa så pass långt två dagar i rad är lite ovanligt för att vara mig men det kändes gött. Förra veckan blev det bara en femkilometersrunda och ett hårt men kvickt arm/axlar/ryggpass på gymmet. Men nu är det i princip fritt fram med träningen då jag är helt ledig fram till den 7:e januari. Å vad jag ska träna (hoppas jag)! Peppelipepp deluxe! 

Well, nu blir det te och lite läsande här i mörkret! Lär ta minst en timme innan det blir ljust! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0