3/12 2014 När planeringe går åt skogen...

Jag har tänkt att skriva ett inlägg om det där med att planera dagens kost och även flera dagar framåt men med det sagt så har jag idag haft sämsta dagen när det kommer till kost. Jag är ju hemma med vår lilla skrutt efter hans operation och jag är så oerhört tacksam över att han lever. Men eftersom han inte får gå så längt än och inte heller träffa andra hundar så blir dagarna ganska långa och jag blir lätt rastlös. För att han skall hålla sig lugn å vila så måste också jag vara lugn trots att jag har tusen projekt jag skulle vilja greja med. Detta innebär att jag typ äter saker som jag inte tycker är okej för min del såsom lussekatter. Jag ska inte äta sådant då det inte är bra för min kropp. Men shit vad jag måste ha nåt att hålla på med hela tiden. Å lussekatterna gör det inte precis bättre - de gör så att det kittlar i benen så jag skulle kunna dö rakt upp å ner. Så känslig har jag blivit för socker sedan jag i princip slutade äta det. Å även om det är positivt i sig så är det sjukt jobbigt att det kittlar i benen. Well, det är nu dags för en promenad igen - så himla skönt. Sen måste jag hämta paket och shoppa lite selleri och laktosfri mjölk så att resten av dagens kost blir bättre! 

Bra kost! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0