4/12 2014 Grönsak- och fruktjuice!

Vissa dagar känner jag inte för att vare sig laga mat eller äta mat. Då menar jag riktig mat som man måste tugga. Så idag gjorde jag en färskpressad juice i råsaftscentrifugen som jag sedan blandade ihop med spirulina från Superfruit. Den blev riktigt god och jag gjorde så pass mycket att jag kan dricka en i morgon också om jag känner likadant för "tuggmat" som idag. Det jag pressade ner till juice var: 

Morötter
Apelsin
Ingefära 
Selleri 

Å sedan blandade jag, som sagt, ner spirulina i den jag drack idag. Den andra hällde jag ner i en plastflaska som det varit kokosvatten i. Megapraktiskt! 



Nu är det dags för promenad med skruttkillen <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0