20/2 2014 Time to get out of the FOG...

Det har varit dimma här, under två hela dagar har det varit skräckfilmsdimma men idag har det äntligen klarnat upp. Nu är det enbart sådär härligt mulet. Är jag ironisk? Svar: ja! 

Jag har precis ätit frukost och det är strax dags för Pluppens andra morgonpromenad vilket alltid är mysigt. Därefter är tanken att jag skall ut på en löptur. Jag har inte sprungit på snart två veckor vilket är enormt tungt och dumt. Men livet är inte alltid tipptopp och just nu är det inte det. Jag är så sjukt trött på att bo "tillfälligt" i den här öde hålan så jag vill kräkas. Jag behöver se människor, kunna gå till en bibliotek, ta en to go fika på promenaden med Pluppen. Jag behöver kort och gott: Leva! Just nu känns det som om den där Paus-knappen aldrig hamnar på Play eller FastSpeed eller nåt. Bara F-ing paus. I am so sick of it! 

Well, idag måste jag iaf ut och träna - måste stärka benmusklerna! Sedan blir det pluggande (mellan promenaderna) och ikväll blir det bibblan för att lämna tillbaka böcker! 


Älskar mina trådlösa hörlurar, så otroligt skönt att slippa sladdarna! Nu är dem nyladdade, helt perfekt! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0