21/2 2014 Löpning och skrivande...

Det blev en löptur igår, 5km på asfalt och strand. Stranden är fortfarande packad så det är perfekt att springa där nu - inte mjukt och tungt men mjukt och ostumt. Svårt att förklara det där. Tre promenader med Pluppen tillhör vardagen och för mig är det smart att planera in löpningen direkt efter en promenad så är man redan uppvärmd. Perfekt! 

Jag undvek backar igår eftersom jag haft värk på framsidan av vaden, sabla oskönt! Inte ont men värk - blir galen på mina leder, för det är i lederna som jag har ont nästan hela tiden. Men jag försöker att inte tänka på det så kanske det försvinner. Good thinking enligt moi! 

Sedan har jag då funderat på att gå och klippa mig men ja, det blir inte av. Jag är fullt medveten om att jag är sämst på att gå till frisören men om typ 8 veckor har jag lovat mig själv att gå dit. Men igår klippte jag själv....med hundsaxen. Alltså, ja jag hör hur det låter men det blev bra och allt det där. Å saxen är ju för guds skull rengjord, det är ju inte direkt så att jag använt hundborsten haha. Well well, nöjd är jag iaf och det är la huvudsaken. Nu har jag egentligen nästan bara min egen hårfärg, lite blekt i topparna fortfarande men annars - very much my hair! 

Resultatet: 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0