12/6 2014 Det allra bästa för mitt hår...

Som ett kors i taket gick ju jag till frisören för några månader sedan. Hon använde massor med nya produkter i mitt hår och jag blev fullständigt frälst och gick väldigt mycket fattigare därifrån. Sedan har det tillkommit produkter från ett annat märke och nu har jag en komplett blandad serie av produkter - kärlek till dem! 

Från vänster: 

1. Schampo för färgat hår. Jag har ju misshandlat mitt hår de senaste åren och mitt hår har tagit stryk och blivit väldigt känsligt. Detta schampo är iaf räddningen. Helt underbart! 

2. Ett detoxschampo att använda en gång per vecka för att verkligen tvätta rent. Man känner sig som ny efter en behandling. 

3. Ett balsam som doftar granatäpple, så underbart. Håret blir supermjukt efteråt. Jag har en megastor flaska men fyller alltid på denna lilla då den är behändigare. 

4. En inpackning att använda vid behov. Räddningen för mitt sönderfärgade hår. Tjock till konsistensen och doftar som balsamet. Mummelimumma. 

Alla produkter är sulfat- och parabenfria! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0