1/11 2014 Ny månad och nya rutiner....

Jag har på senare tid, nu efter sommaren, upptäckt att jag har fått otroligt dålig hy och funderat lite på om jag har använt något nytt. Svaret är tyvärr en primer från Smashbox och en foundation från YSL. Primern köpte jag eftersom min från Givenchy som jag köpte i NY tog slut och är helt omöjlig att få tag. Oavsett så har jag nu fått rensa ur lite och kolla över vad jag har för andra produkter. Så nu har jag återgått till Mineralfoundation och så skippar jag primern och vips, alla små utslag och blemmor är puts väck. Det känns jätteskönt. Här är produkterna som jag använder: 











De kostar ju en del men räcker oerhört länge! Kan varmt rekommendera dessa till dig som får utslag av "vanligt" smink! 


#nofilter 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0