11/10 2014 I am just going to be a little more comfy....

Största misstaget igår....för plånboken. Jag skall givetvis undersöka alla nya affärer. Big mistake. Jag kom hem betydligt fattigare. Men ärligt talat lite lyckligare. Så underbara kläder  de har inne på Rituals!! Så mjuka och lena. Min kliande axel är som bortblåst. Kärlek vid första ögonkastet. Å ärligt talat så är det inte så dyrt därinne men det är ju svårt att bara köpa ett plagg.
 
Min tanke när vi flyttade var att köpa lite billigare kläder a la HM för att använda....skänka....använda....skänka....men jag har insett att det inte går. Jag kan inte shoppa på HM. T-shirts blir fula efter en tvätt med sneda sömmar och koftorna blir noppriga efter tre användningar. Nej, har man råd med att handla kläder med högre kvalité så är det något jag gör. Jag blir mest nöjd då och ekonomiskt är det i längden bättre för mig. Så tråkig är jag.
 
Så nu skall det rensas i garderoben för att göra plats för nytt....det jag rensar ur skall till Erikshjälpen i Lund. Jag har hellre få plagg som håller än massor med plagg and nothing to wear som det brukar bli för min del!
 
 
Jag fick underbara doftstickor på köpet!
 
 
Så sköna byxor. Mjuka och helt underbara!
 
 
Inte nog med att jag blev fattigare på Rituals.....jag var inne på STADIUM också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0