13/10 2014 När man gör skit till något bra för en själv...

Idag har varit en riktig skitdag så därför belönade jag mig själv med en löptur för att rensa huvudet och få frisk luft i lungorna. Eftersom jag har gått omkring och frusit i princip heeeeela dagen idag så valde jag lite varmare löparkläder. Det kändes bra att springa 5km, därefter fick jag kramp i ena axeln som vanligt. Men det beror förmodligen på vätskebrist. Så jag gick lite och så sprang jag lite upp till 6km, kramp igen. Promenera och springa till 7km. Där stannade jag. Inte på grund av kramp utan för att jag vet att jag måste ta det lite lugnt nu när jag dels varit sjuk men också för att slippa dra på mig nya dumma skador. Well, oavsett krampen så var det asgött och springa!
 
Här är mina kläder och skor:
 
Mössa från Under Armour med fleece på insidan och nå mer bomullsaktigt på insidan

 
Tjockare löpartights från Under Armour som jag älskar över alla mina tights...
 
 
Nya löparskor från Nike...
 
 
 
 
 
Tjockare löpartröja från ASICS samt de kläder som jag beskrivit ovan...
 
 
 
 
 
Bästa kläderna hade jag idag! Inget åkte ner eller gled åt sidan. Jag hade även ett träningslinne från Zumba samt en gammal favorittopp från Casall.
 
Nu blir det dusch, eftersvettandet är klart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0